Wednesday, 28 August 2013

Vitamin Untuk Jemaah Haji uols!

Musim Haji dah tibaaaaaaa.....



dulu jumpa suplemen untuk mama, reganya cecah RM400 sebulan... la ni RM3XX untuk 2 bulan!!!

Thursday, 8 August 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1434H



Salam Aidilfitri 
buat semua pelanggan SihatDenganSaya

Kami memohon seribu ampun dan maaf atas kekhilafan sepanjang berurusan dengan kami

Semoga bertemu lagi di lain kali

"Taqabbalullah Minna Waminka"

Untuk pesanan dan penghantaran vitamin, sila hubungi saya terus di talian berikut:
Linda Ismail
♥ Your Shaklee Independent Distributor (ID 866459)
♥ Tel | SMS | Viber : 012-940 1604
♥ Email : sihatdengansaya@gmail.com
♥ Facebook : http://www.facebook.com/SihatDenganSaya

Nak kurangkan selsema cara cepat dan jimat

Nak share something ni...

Kalau kita pernah dengar petua tradisional, orang dulu-dulu selalu pesan kalau selsema / flu, cuba makan bawang putih untuk kurangkan selsema.

Kelebihan Garlic

Antara kelebihan bawang putih secara amnya;
  • Antibodi semulajadi
  • Mempertingkatkan sistem penghadaman
  • Merendahkan paras kolestrol
  • Mengurangkan radang dan alergi pada hidung

Muhammad dan Selsema

Anak saya dah setahun lebih tak kena selsema. Tiba-tiba nak dijadikan cerita, hidung Muhammad berhingus hijau waktu saya ambil dia dari rumah pengasuh. Malam tu, katanya tak boleh nafas sebab hingus dah terlalu pekat. Saya ambil sebiji Garlic Shaklee, dan Muhammad kunyah macam tu je. Selain dari Garlic, Muhammad memang ambil OmegaGuard secara berterusan untuk membantu membina mindanya.

Alhamdulillah, malam tadi Muhammad tidur lena tanpa gangguan pernafasan. Pagi ni pun saya tengok Muhammad dah kembali sihat, tak ada tanda-tanda hingus pun!

Kenapa saya pilih Garlic Shaklee?

Garlic Shaklee dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba bagi memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. (tidak semua tablet garlic di pasaran mengandungi Allicin aktif ini tau!)


Apa itu Allicin aktif?

Allicin adalah komponen makrobiologi aktif dalam bawang putih. Komponen ini mengandungi anti-bakteria dan juga anti-fungus sekaligus membantu dalam mempertingkatkan antibodi / imunisasi badan manusia.
sumber : http://en.wikipedia.org/wiki/Allicin


Untuk penerangan yang lebih lanjut serta tips tentang kelebihan bawang putih ini, jangan malu-malu untuk hubungi saya seperti di bawah.
Linda Ismail
♥ Your Shaklee Independent Distributor (ID 866459)
♥ Tel | SMS | Whatsapp | Viber : 012-940 1604
♥ Email : sihatdengansaya@gmail.com
♥ Facebook : http://www.facebook.com/SihatDenganSaya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ORDER FORM

Name:
Contact No
Email Address:
Payment Method
Delivery Method
Mailing Address
List of Item/Quantity

Form provided by Freedback.